Facebook
firmowy sklep on-line

Strona głównaRegulamin

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Sidolux, dostępny pod adresem www.sklep-sidolux.pl, prowadzony jest w porozumieniu z LAKMA STREFA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszowicach przy ul. Gajowej 7 przez jego właściciela firmę VENTI Sp. J M.Rytych R.Wierzbicki KRS:0000305291 NIP:725-18-11-633 REGON:472871456 z siedzibą w 93-192 Łódź, ul. Senatorska 31,tel (042) 632 24 70 , info@sklep-sidolux.pl

ZAMÓWIENIA

  1. Sklep internetowy Sidolux prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę www.sklep-sidolux.pl. Zamówienia realizowane są tylko na terenie Polski.
     
  2. Wypełnienie formularza koszyka oraz naciśnięcie przycisku "Potwierdzam zakup" jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Powoduje to zapisanie w bazie danych informacji wpisanych w formularzu oraz nazwy hosta nadawcy i godziny wysłania formularza.
     
  3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą przyjęte do realizacji następnego dnia roboczego.
     
  4. Realizacji zamówienia rozpoczyna się:- w przypadku zamówień płatnych serwisem dotpay.pl
    - w chwili autoryzacji transakcji (ok. godzinę od momentu zapłaty),
    - w przypadku zamówień płatnych przelewem w momencie wpłynięcia środków na konto sklepu
     
  5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
     
  6. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje automatycznie wygenerowany przez sklep, e-mail ze szczegółami zamówienia.
     
  7. Klient zobowiązany jest do zapłaty za zamówiony towar w ciągu 10 dni.
     
  8. Do każdego zamówionego produktu dołączana jest faktura VAT.
     
  9. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską zazwyczaj następnego dnia roboczego po dokonaniu wysyłki z naszego magazynu. W przypadku przesyłek Pocztą Polską termin dostarczenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych. Czas dostawy w przypadku paczkomatów Inpost wynosi od 1 do 2 dni roboczych.
     
  10. Sklep Sidolux jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad.
     
  11. W przypadku wady produktu powstałej w wyniku dostawy (gdy opakowanie jest uszkodzone lub zerwane są taśmy zabezpieczające) - prosimy zażądać od kuriera spisania  protokołu szkody, oraz o niezwłoczne poinformowanie sklepu Sidolux o zaistniałej sytuacji.

REKLAMACJA I ZWROT

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy z  w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru bez podania przyczyny.
     
  2. W celu odstąpienia od umowy można skorzystać z gotowego formularza Formularz_zwrotu.pdf
     
  3. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
     
  4. Konsument musi pokryć koszty bezpośrednio związane ze zwrotem towaru po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, czyli odesłaniem rzeczy do sklepu.
     
  5. Zwroty towaru należy wysyłać na adres: Magazyn Sklep Sidolux, ul. Jachowicza 18 , 93-177 Łódź
     
  6. Sklep gwarantuje zwrot konsumentowi  w ciągu 7 dni  wszystkich dokonanych przez niego płatności ,  w tym koszty dostarczenia rzeczy  poniesione podczas zakupu.
     
  7. Wszystkie produkty znajdujące się w sklepie są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja ta obejmuje tylko produkty zakupione w internetowym sklepie Sidolux. Gwarancji nie podlega naturalne zużycie produktu.
     
  8. Chcąc zgłosić reklamacje lub skorzystać z gwarancji należy zgłosić to na mail info@sklep-sidolux.pl lub w formie pisemnej. Towar należy przesłać na koszt sklepu Sidolux wskazanym prze sklep spedytorem na adres magazynu mieszczącego się na ul. Jachowicza 18, 93-177,  Łódź. 
     
  9. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 10 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji do nabywcy zostanie odesłany nowy produkt, w przypadku niedostępności produktu zostaną zwrócone pieniądze.  Konsument może dochodzić też innego zaspokojenia roszczeń reklamacyjnych w granicach obowiązującego prawa np. obniżenia ceny.
     
  10. W sklepie Sidolux można reklamować tylko produkty nabyte za pośrednictwem sklepu Sidolux,  produkty Lakma nabyte w innych miejscach należy reklamować u sprzedawcy.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. VENTI przetwarza dane osobowe Użytkowników oraz korzysta z plików Cookie w zakresie i w sposób opisany w Polityce Prywatności.
     
  2. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
     
  3. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

 
W przypadku wątpliwości co do praw konsumenta  zachęcamy do zapoznania się ze stroną www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl

Nasze marki

Lakma Strefa / design by VENTI